SZUKAM PRACY – SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH
Szczecin / Prawobrzeże Pokaż na mapie ›
Dodane: Wtorek, 19 Sierpień, 2025 22:38
Szczegóły ogłoszenia
- Kategoria: Szukam pracy / Stałej
- Wykształcenie:Średnie
- Rok urodzenia:1982
- Prawo jazdy:B
- Branża:Biuro / Administracja
Opis oferty
SZUKAM PRACY – SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCHLokalizacja: Szczecin i okolice
Forma zatrudnienia: niepełny etat / lub elastyczny wymiar czasu pracy
Doświadczona specjalistka ds. administracyjno-biurowych z ponad 8-letnią praktyką w obsłudze dokumentów księgowych, kadrowych oraz w organizacji pracy biura. Cechuje mnie dokładność, terminowość i umiejętność samodzielnego działania, a także otwartość na współpracę zespołową. Doskonale posługuję się narzędziami biurowymi i dbam o sprawny obieg dokumentacji. Szukam stabilnego miejsca pracy, w którym mogę rozwijać swoje kompetencje i wspierać efektywne funkcjonowanie firmy.
*Prowadzę rozliczenia i dokumentację księgową, w tym rozliczanie delegacji.
* Sporządzam raporty kasowe i zestawienia z operacji kont bankowych.
* Przygotowuję i redaguję oferty handlowe, pisma urzędowe i korespondencję firmową.
*Obsługa dokumentów księgowych oraz kadrowych.
*Wystawianie i ewidencjonowanie faktur.
*Kompletowanie, opisywanie i archiwizacja dokumentacji.
*Bieżąca współpraca z działem księgowości i kadr.
Pracuję dokładnie, terminowo i samodzielnie.
Jestem komunikatywna, otwarta i dobrze odnajduję się w pracy zespołowej.
Lubię usprawniać procesy i dbać o sprawny przepływ dokumentów.
Obsługuję m.in. Insert, Streamsoft, Bitrix24, Microsoft Excel, Word, OneDrive.
️ Poszukuję pracy na terenie Szczecina lub okolic, najlepiej w niepełnym wymiarze czasu pracy.
Zapraszam do kontaktu
Anna
Konto prywatne
Na Lento.pl od 27 wrz 2021
Odpowiada szybko
Strona użytkownika
- Wypromuj ogłoszenie
- Zgłoś naruszenie
- Drukuj ulotkę
- Edytuj/usuń ogłoszenie
- Udostępnij ogłoszenie
- Dodaj na Facebook